domingo, 22 de diciembre de 2013

BESTE BATERA ARTE.



“Azken” sarrera izango da hau, gakotzen artean idatzi dut, seguru aski nahiz eta irakasgaia bukatu, nire blogarekin aurrera egingo dudalako. Pena handia ematen dit denbora handia eskaini dudan gauza bati gauetik goizera bertan behera uztea…


Esan beharra daukat, gauza pilo bat ikasi egin ditudala irakasgai honetan eta teknologiekin harreman handiagoa izan dudala azken hilabete hauetan. Teknologia erabilgarria dela banekien, baina nik espero nituen baino programa askoz be interesgarriagoak daude sarean zehar, non hezkuntzarekin erlazio zuzen eta onuragarri bat daukaten.


Beste alde batetik, era libre batean egin dugu lana saio praktikoetan  eta hori oso positiboa da gure etorkizunari begira; autonomia sustatzearen beharra dago eta ebaluazio irizpideak alde batera uztearen beharra ere.  Hori dela eta, eta inolako problemarik gabe esan dezaket irakasgai honek libreki lan egitearen aukera eskaini digula, ondorioz, lan zoragarriak sortu egin dira ikaskide ezberdinen artean. 


Amaitzeko, oso pozik egin dut lan nire taldearekin, oso ondo konpontzen gara pertsonalki eta abantaila handia da lan egiterako orduan. Espero dut nire bloga ikusleen gustukoa izatea eta irakurtzen duten bitartean disfrutatzea; nire lehenengo bloga izan da baina argi daukat ez dela azkena izango.


Beste batera arte lagunok!

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario