jueves, 19 de diciembre de 2013

GAUZAK AMAITZEN DOAZ...

Sitesa amaitu dugu eta soilik polita jartzea falta zaigu, gainera SARE SOZIALIEI buruzko aurkezpena pasaden astean egin genuen eta nahiko pozik gelditu ginen egindakoarekin. Egia esanda saiatu ginen gaia asko ez luzatzen eta bi bideotxoekin interesgarriagoa bihurtzen (blogaren orrialde nagusian, goiko aldean ARGAZKIAK+BIDEOAK GORA TA' BEHERA delakoaren pestañan aurki ditzakezue bideoak).

Lan dezente egin dugula uste dut, eta nik behintzat saiatu naiz blogari merezi zuen denbora eskaintzen, nahiz eta aste batzuetan ezinezkoa izan, lanak zirela eta. Nire taldekideek ere oso ondo lan egin dutelakoan nago eta ondorioz nahiko esperientzia positiboa izan de iragasia honetan bizi izan dudana.

Esan beharra dago, aurkezpenean apur bat urduri jarri nintzela nahiz eta jende aurrean hitz egitea asko ez zaidan kostatzen beti daukat urduritasun pixka bat ondo ateratzearen beharra exijitzen diodalako nere buruari. Hala ere, gure taldekideek eta Alaitzek gustuko izan dutela nabari izan nuen haien aurpegietan, normalean beharrezkoa den informazio gehiena eskaintzen diguna delako eta. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario